GMİS Kozlu Şube 13. Olağan Genel Kurulu kapsamında yapılan taban delege seçimlerinde Yener Arslanbuğa'nın listesi 846 oy alarak seçimi kazandı. Rakibi İsa Karadayı'nın listesi ise 720 oyda kaldı. Arslanbuğa, seçim sonrası yayımladığı mesajda birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.
Genel Maden İşçileri Sendikası (GMİS) Kozlu Şube 13. Olağan Genel Kurulu kapsamında gerçekleştirilen taban delege seçimleri tamamlandı. TTK Kozlu Müessesesi'nde iki listenin yarıştığı seçimlerde, GMİS Genel Sekreteri Yener Arslanbuğa'nın listesi sandıktan birinci çıktı.
Kozlu Şube Seçim Bölgesi'nde yapılan seçimlerde Yener Arslanbuğa'nın listesi 846 oy alarak delege seçimini kazanırken, İsa Karadayı'nın listesi ise 720 oyda kaldı.
Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından bir teşekkür mesajı yayımlayan GMİS Genel Sekreteri Yener Arslanbuğa, seçimlere gösterilen ilginin sendikanın birlik ve dayanışmasını daha da güçlendirdiğini belirtti.
Arslanbuğa mesajında, "Seçimlerin kaybedeni yoktur, işçi sınıfımız kazanmıştır." ifadelerini kullanarak sandığa giderek oy veren, vermeyen ve seçim sürecine katkı sunan tüm madencilere ekibi adına teşekkür etti.
Taban delege seçimlerinin GMİS'e, üyelere ve madenci camiasına hayırlı olmasını dileyen Arslanbuğa, seçilen delegelere görevlerinde başarı temennisinde bulundu.
80 yıllık sendikal mücadele geleneğine vurgu yapan Arslanbuğa, "80 yıllık tarihimizde olduğu gibi yarın da aynı kararlılık ve ciddiyetle, birlik ve beraberliğimizden aldığımız güçle siz kıymetli emekçi dostlarımızın hak ve menfaatlerini korumak, ileriye taşımak ve daha iyi bir gelecek için çalışmaya devam edeceğim." ifadeleriyle mesajını tamamladı.





